Honderden euro's bespaard

Op een verjaardagsfeestje kwam het gesprek op de camper van Eric's ouders. Zij hadden in korte tijd tot twee keer toe schade. Weliswaar niet door hun eigen schuld, maar zijn moeder durfde de tweede keer bijna niet te bellen. De ZLM medewerker zei echter: ‘geen probleem, wij zijn ervoor om u te helpen bij uw schade'.

Eric was al jaren klant bij een andere verzekeraar en had nooit zin in administratieve rompslomp. Maar het verhaal over de camper maakte hem nieuwsgierig. Hij besloot om offertes op te vragen. Toen ontdekte hij dat hij meer dan € 500,- op zijn hele pakket kon besparen bij ZLM. Binnen no-time had hij al zijn verzekeringen afgesloten. Evenals zijn broer.

Eric: ‘Gelukkig heb ik nog geen schade gehad. Maar laatst had ik een andere auto gekocht. Die voerde ik in dus ik moest ‘m eerst een dag voor de keuring verzekeren. Dat was na een telefoontje snel geregeld. Daarna sloot ik de nieuwe verzekering ook telefonisch af. De ZLM medewerker nam alles met mij door en adviseerde mij bij de keuze voor de verzekeringsvorm. Ik vind het een prettig idee dat ik altijd persoonlijk te woord gestaan word en mij niet door een keuzemenu hoef te worstelen. En de verzekeringspapieren heb ik ook altijd direct in huis. Ik ben hartstikke tevreden met ZLM.'